.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با سخنرانی منوچهر متکی ;
مراسم جشن ميلاد حضرت علي در ساري برگزار شد
مراسم جشن ميلاد حضرت علي (ع) در ساري که باحضور مقامات ومسوولان استاني و جمع کثيري از شهروندان مازندراني برگزار شد .پیش از سخنرانی متکی ...

وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران گفت : مخالفت بسياري از کشور هاي دنيا با قطعنامه ضد ايراني شوراي امنيت ، نشان مي دهد که قدرت کشورهاي زورگو و استکباري ديگر مانند گذشته کارآيي ندارد .

به گزارش شمال نیوز " منوچهر متکي" شامگاه جمعه در مراسم جشن ميلاد حضرت علي (ع) در ساري که باحضور مقامات ومسوولان استاني و جمع کثيري از شهروندان مازندراني برگزار شد ، اظهار داشت : قطعنامه هايي که در گذشته عليه ايران صادر مي شد هيچ مخالفي نداشت اما در جلسه تصويب قطعنامه اخير ، چندين کشور، مخالفت خود را با تصويب اين قطعنامه اعلام کردند.

وي با اشاره به پاسخ جمهوري اسلامي ايران به کشورهاي موافق صدور قطعنامه ضد ايراني شوراي امنيت تصريح کرد : نامه اعتراض آميز خود را به کشورهاي موافق با قطعنامه ارسال کرده ايم و راي آن ها را با مدارک و استدلال منطقي به چالش کشيديم .

متکي به تلاش کشورهاي زياده خواه و استکباري در دلسرد کردن جامعه ايراني اشاره کرد و گفت : تاثير گذاري رواني بر مردم و دلسرد کردن آنها ، مهمترين دليل تلاش کشورهاي زياده خواه دنيا براي صدور اين قطعنامه عليه ايران است و ما با پي بردن به بازي سياسي کشورهاي طراح قطعنامه ، تدابير لازم را براي مقابله با اين روند در نظر گرفتيم .

وزير امور خارجه تاکيد کرد : شکوفايي اقتصادي کشور در سال هاي اخير که نتيجه مقاومت مردم ايران است ، نشان مي دهد صدور اين قطعنامه ها ، تاثيري در روند اقتصاد رو به رشد کشور نخواهد داشت .

وي افزود : در گذشته هيچ کشوري جرات "نه" گفتن به زورگويي هاي کشورهاي زياده خواه و استکباري دنيا را نداشت اما با ظهور ادبيات جديد ديپلماسي در دنيا و حق گويي هاي جمهوري اسلامي ، ديگر هر کشوري در دنيا ، زير بار حرف زور نمي رود .

متکي با اشاره به تماس هاي رئيس جمهور آمريکا با سران برخي کشورها براي جلب موافقت آن ها با صدور قعطنامه اخير شوراي امنيت بيان داشت : تلاش هاي مذبوحانه آمريکا براي منزوي کردن ايران در صحنه بين المللي بي نتيجه است و صدور اين قطعنامه ها به تعبير رئيس جمهور برزيل "پيروزي بدتر از شکست " است .

وي تصريح کرد : اعتراف "برژينسکي" مشاور امنيت ملي آمريکا در دوران رياست جمهوري جيمي کارتر که چندي پيش گفته بود "ديگر کسي در دنيا روي حرف ما حساب نمي کند" نشان مي دهد منطق درست ايران در عرصه بين المللي داراي جايگاه ثابت و مستحکمي است .

متکي گفت : در حال حاضر بزرگترين مشکل زمامداران کشورهاي زورگوي دنيا اين است که نمي توانند افکار عمومي مردم را قانع کنند که رويکرد نادرست و غير منطقي آن ها را بپذيرند .

یاد آور می شود این مراسم در فضای باز خیابان فرهنگ ساری و  با استقبال زیاد شهروندان ساروی قرار گرفت و پیش از سخنرانی متکی خیر مقدم گویی توسط سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری وهمچنین اجرای برنامه های مداحی توسط مهدی مختاری و هنرنمایی منوچهر آذری صورت گرفت.

خاطر نشان می شود این مراسم توسط ستاد 13 رجب شهرستان ساری که بنیانگذار آن مرحوم علی کردان بوده است برگزار شد.


http://www.shomalnews.com/photo/12775445814750861.jpg

http://www.shomalnews.com/photo/127754452814555723.jpg


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.